telefonny kontakt

Servis zariadenia poštou, kuriérom

Nemôžete k nám prísť osobne? Pošlite nám svoje poškodené zariadenie poštou, alebo využite nášho kuriéra, ktorý zariadenie vyzdvihne priamo u vás doma ( cena za službu je 8€ s DPH ). Keď ho opravíme, vrátime vám ho kuriérom zdarma.

Cenník služieb pre servis cez kuriéra ( pri oprave zariadenia diagnostika nebude účtovaná ):
- vyzdvihnutie zariadenia na servis prostredníctvom kuriéra: 8€ s DPH
- diagnostika smartphone: 10€ s DPH
- diagnostika notebook: 15€ s DPH

Odoslanie zariadenia poštou:

Odoslanie zariadenia poštou:

Dôkladne zabalené zariadenia spolu s vyplneným sprievodným listom nám zašlite na adresu:

Itcomplet, s.r.o.
Mláka 3/4
029 01 Námestovo

Objednávka kuriéra online:

Objednávka kuriéra online:

Vyplňte online objednávku, ktorú nájdete nižšie. Uveďte svoje kontaktné údaje, značku a model zariadenia. Ak je vaše zariadenie chránené heslom, nezabudnite ho uviesť, aby sme zariadenie po servise mohli skontrolovať. Prečítajte si a odsúhlaste obchodné podmienky a odošlite objednávku. Budeme vás kontaktovať čo najskôr, aby sme si dohodli termín vyzdvihnutia zariadenia kuriérom.

Vyzdvihnutie zariadenia:

Vyzdvihnutie zariadenia:

Vypísaný sprievodný list spolu so zariadením dôkladne zabaľte. Balík označte prepravným štítkom, ktorý vám doručíme na e-mail. Balík vyzdvihne kuriérska spoločnosť v termíne, ktorý si vopred dohodneme.

Servis vášho zariadenia:

Servis vášho zariadenia:

Keď k nám dorazí vaše zariadenie, okamžite vás budeme informovať o priebehu opravy. Ak potrebujete diagnostiku problému, po jej vykonaní vám zavoláme a dohodneme sa na sume za servis. Opravené zariadenie vám odošleme kuriérom zdarma.

Doručenie zariadenia priamo k vám domov:

Doručenie zariadenia priamo k vám domov:

Po ukončení opráv vaše zariadenie dôkladne zabalíme a dohodneme sa na termíne jeho odoslania k vám domov. Dohodnutú sumu za servis uhradíte kuriérovi pri prevzatí zariadenia. Na servis sa vzťahuje 3-mesačná záručná doba.



Online objednávka kuriéra:



Zadajte Vaše meno.
Uveďte adresu.
Chyba
Chybné PSČ
Chybné číslo.
Chybne zadaná mailová adresa
Chyba
Chyba
Prosíme, opíšte problém ktorý máte so zariadením.

Zákazník odoslaním objednávky vyslovuje súhlas so začatím poskytovania Služby pred uplynutím štrnásť (14) dňovej lehoty na odstúpenie od Zmluvy. Zákazník berie na vedomie, že udelením tohto súhlasu stráca po úplnom poskytnutí Služby právo na odstúpenie od Zmluvy. Zákazník berie na vedomie, že v prípade neudelenia tohto súhlasu, mu dodávateľ začne poskytovať Služby až uplynutím šestnásteho (16.) dňa od uzatvorenia Zmluvy.

V nadväznosti na poskytnutie súhlasu so začatím poskytovania Služby, ktoré sú predmetom Zmluvy, pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, zákazník berie na vedomie, že v prípade odstúpenia od Zmluvy je povinný dodávateľovi uhradiť cenu za skutočne poskytnutú Službu odo dňa uzatvorenia Zmluvy do dňa doručenia oznámenia o odstúpení zákazníka dodávateľovi.

Ak nesúhlasíte so začatím poskytovania služby nemôžete vykonať objednávku.
Ak nesúhlasíte so spracovaním osobných údajov nemôžete vykonať objednávku.
Ak nesúhlasíte s VOP nemôžete vykonať objednávku.

Servisné oddelenie

 info@itcomplet.sk
 043/202 13 58

Obchodné oddelenie

 obchod@itcomplet.sk
 043/202 13 59