info@itcomplet.sk  |   +421 43 202 13 58  |    Prac. dni: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
Zelený certifikát
  • Úvod
  • Blog
  • Čo robiť, keď sa vám iPhone nezačne nabíjať?

Čo robiť, keď sa vám iPhone nezačne nabíjať?

Poznáme to všetci: iPhone nám oznámi, že má nízku batériu. Pichneme ho do nabíjačky a necháme niekoľko minút či celú noc nabíjať. Predstavte si, že sa ráno zobudíte a za celú noc vám nenabilo ani ťuk? Otázne je, či je chyba v samotnom Lightningu alebo vo vašom mobile. Tak či onak, toto sú kroky, ktorými sa musíte riadiť.

Čo robiť, keď sa vám iPhone nezačne nabíjať?

Zariadenie sa nenabíja vôbec

Ak sa s vaším iPhonom po zapojení do Lightning konektoru nestane nič, riaďte sa následujúcim postupom. Ako 1. krok, ktorý by ste mali vykonať, je kontrola kábla. Javi známky vážneho poškodenia? Aj keď si myslíte, že kábel problémom nebude, pravda môže byť odlišná.

Práve majitelia domácich miláčikov by vedeli o svojích kábloch rozprávať hodiny. Hlavne ak ide o hlodavce voľne pohybujúce po izbe. Prečo tak radi okusujú práve káble, nikto nevie. Čo však vieme s určitosťou povedať, že na našom blogu itcomplet.sk sa dozviete vždy niečo nové.

Ak ste si istý, že to 1. krok nebol, poďme rovno na ďalší. Použite zásuvku a skontrolujte pevné spojenie medzi nabíjacím káblom, nástenným adaptérom USB a zásuvkou. Poprípade vyskúšajte inú zásuvku. Niekedy je práve zlá zásuvka tvorca problémov.

Čo ďalej, ak je zatiaľ všetko v poriadku? Odstráňte všetky nečistoty z nabíjacieho portu na spodnej strane zariadenia a potom pevne zapojte nabíjací kábel do zariadenia. Ak je nabíjací port poškodený, vaše zariadenie pravdepodobne potrebuje servis.

Čo ak stále nič?

Následujúcim krokom je, nechať vaše zariadenie nabíjať približne pol hodinu. Ak sa ani potom nenabije ani percento batérie, postupujte podľa daného modelu, ktorý vlastníte:

  • iPhone 8 alebo novší a iPhone SE (2. generácia): Stlačte a rýchlo uvoľnite tlačidlo zvýšenia hlasitosti. Stlačte a rýchlo uvoľnite tlačidlo zníženia hlasitosti. Stlačte a podržte bočné tlačidlo, kým sa nezobrazí logo Apple,
  • iPhone 7, iPhone 7 Plus a iPod touch (7. generácia): Stlačte a podržte bočné (alebo horné) tlačidlo a tlačidlo zníženia hlasitosti, kým sa nezobrazí logo Apple,
  • iPhone 6s alebo starší, iPhone SE (1. generácia) a iPod touch (6. generácia) alebo starší: Stlačte a podržte bočné (alebo horné) tlačidlo a tlačidlo Domov, kým sa nezobrazí logo Apple

Ako postupovať ďalej? Následuje opäť veľký test, či už je problém vyriešení alebo nie. Znovu nechajte svoje zariadenie nabíjať na 30 minút. Ak ani vtedy nezaznamenáte výrazne zlepšienie, vezmite svoju nabíjačku k autorizovanému poskytovateľovi servisu.

Nedokážete ho nabiť na viac ako 80%?

Váš iPhone sa môže počas nabíjania mierne zahriať. Ak chcete predĺžiť životnosť batérie, ak sa batéria príliš zahreje, softvér môže obmedziť nabíjanie nad 80 percent. Keď teplota klesne, váš iPhone sa znova nabije. Skúste preniesť svoj iPhone a nabíjačku na chladnejšie miesto.

Systém iOS 13 a novší používa optimalizované nabíjanie batérie na spomalenie rýchlosti starnutia batérie skrátením času, ktorý váš iPhone strávi plne nabitý. Váš iPhone používa strojové učenie na zariadení, aby porozumel vašej každodennej rutine nabíjania.

Tak dokáže mohol, kým budete musieť svoj iPhone použiť na dobitie nad 80 percent. Optimalizované nabíjanie batérie je aktívne iba vtedy, keď váš iPhone predpovedá, že bude pripojený k nabíjačku na dlhú dobu. Viac sme sa tejto téme venovali v tomto článku.

Záver

Stále si nie ste istý alebo nemáte čas tento problém riešiť? Rovno svoj iPhone vezmite k nám a nestrácajte zbytočne čas. Vyhnete sa zbytočným chybám a riešením na spôsob pokus a omyl. My v Itcomplet sme špecialisti a zároveň autorizvaný servis práve na takéto závady.

  • Nemôžete prísť osobne?

 Overenie stavu opravy 

 Referencie zákazníkov 

Servisné oddelenie

 info@itcomplet.sk
 +421 43 202 13 58

Obchodné oddelenie

 obchod@itcomplet.sk
 +421 43 202 13 59

 Pracovné dni:
8:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00